کولر گازی 24 هزار اجنرال و تعریف ظرفیت سرمایشی BTU در آن

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کولر گازی 24 هزار اجنرال و تعریف ظرفیت سرمایشی BTU در آن
نویسنده : آناشید تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

کولر گازی 24000 اجنرال از محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. واحد حرارتی و واحد سنجش بین المللی btu نام دارد این باعث می شود تا دمای یک پوند آب به میزان یک درجه فارنهاین افزایش پیدا کند که معادل ۰.۴۵۳گیلوگرم است در صنعت گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع هوا این درجه برابر با میزان حرارتی خواهد بود که از یک دستگاه کولر می توان انتظار داشت. یک btu برابر با ۰۲۹۳ وات است. با افزایش ظرفیت سرمایشی کولر گازی ۲۴۰۰۰ وزن و قیمت کولر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ظرفیت سرمایشی خیلی کم: کولر گازی ۲۴۰۰۰ هزاری که ظرفیت سرمایشی کمتری از میزان مورد نیاز یک اتاق داشته باشد همیشه تر حالت روشت بوده و کولر نمی تواند اتاق را به درستی خنک کند.

معمولا ظرفیت سرمایشی BTU کولرگازی ۲۴۰۰۰ خانگی مابین ۹۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ BTU خواهد بود. و این میزان ظرفیت سرمایشی BTU  که کولر گازی ۲۴۰۰۰ دارد برای خنک کردن هر مکان مسکونی اعم از، آپارتمان یا اتاق زیرشیروانی کافی می باشد.

واژه BTU گرفته شده از British thermal unit است. BTU  در واقع در اینجا واحد کار فیزیک بوده و معادل 1055 ژول انرژی می باشد. 1 بی تی یونی تواند دمای 453 گرم آب را تا 1 درجه فار افزایش دهد. از واحد بی تی یو برای محاسبات هوادهی گرمایشی و سرمایشی استفاده می‌شود که بیشترین کاربرد آن کولر گازی و اسپلیت بوده. گاهی اوقات حروف H در پایان عبارت بی تی یو می آید که معنای آن ساعت است، و نشانده می دهد توان سیستم های گرمایشی و سرمایشی چقدر است. پس در مواجهه با گوینده توان کولر گازی ۲۴۰۰۰ یعنی بی تی یو ۲۴۰۰۰ سرمایش خواهد داشت.

باید در نظر بگیرد که مقدار بی تی یو به عوامل متفاوتی مانند ای و هوا و استانداری های مختلف ساختمان وابسته خواهد بود از این روند موتور بعضی از کولر های گازی که مخصوص آب و هوای خاص بوده با بقیه کولر های گازی متفاوت است تا بازدهی بهتری را داشته باشد. به طور کلی می توان کولر های گازی ۲۴۰۹۹ هزار را برای مناطق مختلف جغرافیایی و آب و هوایی به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال مناطق معتدل و مرطوب :

این نوع از کولرها برای مناطق معتدل و مرطوب طراحی می شود و برای مناطق خشم مانند نواحی مرکزی ایران یا مناطق گرم و مرطوب مانند جنوب ایران مناسب نبوده در ادامه مطلب میزان متوسط توان BTU در ماه های گرم بر اساس هر متر مربع، آورده شده که عبارت است، از

• برای ساختمان های مسکونی و مراکزو آپارتمان ها: 400 الی 500 BTU

• مراکز اداری و تجاری : 500 الی 700 BTU

کولر گازی مناطق گرم و خشک

برای این مناطق بیشتری از کولر های گازی پنجره ای استفاده خواهد شد که برای ایجاد سرمایش می باشد و البته دارای مزایایی مانند کم جا بودن و سهولت در نصب دارای معایبی نیز هستند که بیشتر برای نداشتن قابلیت گرمایش آنها بوده است و در فصل سرد قابلیت استفاده نداشته و مصرف برق زیادی دارند به طور کلی توان کولر گازی برای مناطق گرم و خشک به ازای هر متر مربع بر حسب واحد بی تی یو آن عبارت اند از:

• برای ساختمان های مسکونی و اپارتمان های مسکونی: 500 الی 600 BTU

• برای مراکز مخصوص اداری: 600 الی 800 BTU

• برای مراکز تجاری: 800 الی 1000 BTU

کولر گازی مناطق گرم و مرطوب

این نوع از کولر های گازی ۲۴۰۰۰ نسبت به سایر کولر های گاری دارای قیمتی بالاتر هستند و اغلب موتور های آنها قویتر می باشد.  مصرف برق به ازای هر متر مربع بر حسب واحد بی تی یو آن عبارت اند از:

• برای مراکز و ساختمان های مسکونی: 600 الی 800 BTU

• برای مراکز مخصوص  اداری: 800 الی 1000 BTU

• برای مراکز تجاری: 1000 الی 1200 BTU

قیمت کولر گازی 24000 اجنرال

قیمت کولر گازی 24000 در بازار ایران با توجه به قیمت ارز نوسانات زیادی خواهد داشت، علاوه بر تاثیر ارز بر روی کولر گازی ۲۴۰۰۰، ویژگی ها و کیفیت آن نیز کاملا تاثیر گذار خواهد بود، درجه بندی کیفی کولر گازی۲۴۰۰۰، با بازار فروش و تقاضای آن رابطه مستقیم داشته. بحران های اقتصادی در قمیت کذاری کولر گازی۲۴۰۰۰ نیز بی تاثیر نخواهد بود، و این بحران ها گاهی باعث ایجاد بازار های سیاه کولرگازی ۲۴۰۰۰ شده و در افزایش قیمت نجومی آن تاثیر بالایی خواهد داشت.

با جست و جوی مختصر در وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین کولر گازی ۲۴۰۰۰ می تواند تغیر قیمت آن را مشاهده کرد، و کالاهای وارداتی کولرگازی ۲۴۰۰۰ به دلیل تغییر ارز گران تر از نمونه داخلی آن هستند. قیمت ارزان کولر گازی ۲۴۰۰۰ معمولا با توجه به تخفیف هایی که تولیدکنندگان برای محصولات خود ارائه می دهند موجود است، اما خرید عمده درب کارخانه ها به دلیل عدم پرداخت حمل و نقل ایکس به وسیله واسطه ها از قمیت ارزان تری برخوردار است.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مرجع:

https://topfroosh.com/shop/کولر-گازی-24000-اجنرال/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: کولر گازی 24000 اجنرال, خرید کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24 هزار اجنرال تاپ فروش, قیمت روز کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24000 اجنرال اینورتر,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.