امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان
نویسنده : آناشید تاریخ : شنبه 27 آذر 1400

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،

ادامه مطلب
قیمت تلویزیون ال جی 55up8150 خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی Up8150
نویسنده : آناشید تاریخ : شنبه 27 آذر 1400

این تلویزیون 2021 ال جی از فناوری 4K Upscaling پشتیبانی می کند و این یعنی اینکه حتی کیفیت محتوا و فیلمهای کم کیفیت را با این فناوری ارتقا داده و مشاهده آنها در کیفیتی در حدود 4K امکانپذیر می باشد. ال جی با اطلاع از اینکه اکثر محتویات موجود و در دسترس دارای کیفیت پایین تر از 4K هستند، از این فناوری در تلویزیون خود استفاده نمود تا اینکه کاربران از بابت محتویات مورد علاقه خود که دارای کیفیت کمی هستند، هیچ نگرانی نداشته باشند. ضمن اینکه این تلویزیون ال جی برای زیباتر کردن تصاویر از تکنولوژی های دیگری هم استفاده نموده که در کنار 4K Upscaling می توانند نتیجه ای خارق العاده به بار آورند. 



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی 65up8150, تلویزیون ال جی 50up7550, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت تلویزیون ال جی 55un8060, تلویزیون ال جی 55nano80, بهترین مدل تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی 8060, تلویزیون ال جی up8150, سیستم عامل WebOS, تلویزیون 2021,

ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.