امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان
نویسنده : آناشید تاریخ : شنبه 27 آذر 1400

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،

ادامه مطلب
کولر گازی 24 هزار اجنرال و تعریف ظرفیت سرمایشی BTU در آن
نویسنده : آناشید تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

کولر گازی 24000 اجنرال از امکانات و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین قیمت این محصول در مقایسه با دیگر تولیدات شرکت اجنرال و نمونه‌های مشابه دیگر برندها بسیار مناسب‌تر می‌باشد. کولرگازی 24000 اجنرال از جمله کولرهایی است که به صورت دیواری نصب می‌شوند و برای نصب آن‌ها شما نیاز به تغییرات فیزیکی در منزلتان ندارید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: کولر گازی 24000 اجنرال, خرید کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24 هزار اجنرال تاپ فروش, قیمت روز کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24000 اجنرال اینورتر,

ادامه مطلب
موارد کلی در نصب و خرید داکت اسپلیت‌
نویسنده : آناشید تاریخ : چهار شنبه 5 شهريور 1399

- خرید داکت اسپلیت مستلزم آگاهی است. همچنین انتخاب قدرت مناسب، مارک و محل داکت اسپلیت

- خرید داکت اسپلیت به جهت اجرای صحیح و اصولی کانال کشی و لوله مسی داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی به منظور به حداکثر رساندن کارآیی سیستم‌های مجزا کانال.

- هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از داکت اسپلیت نوع معمولی یا نوع اینورتر، اینورترها به طور عمده مصرف انرژی کمتری دارند و با شروع و تغییر سرعت آهسته کمپرسور واحد، از شوک الکتریکی جلوگیری می‌کنند.

- برای تعیین ظرفیت داکت اسپلیت مورد نیاز، ابتدا آخرین طرح معماری بلوک‌های ساختمان و کف خود را از طریق فکس یا ایمیل به عنوان مرکز مشاوره و بخش فروش انواع دستگاه‌های خنک کننده و گرمایشی به واحد گرمایشی ارسال کنید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: خرید داکت اسپلیت, عکس داکت اسپلیت, داکت اسپلیت قیمت, فروش داکت اسپلیت, انواع داکت اسپلیت, قیمت انواع داکت اسپلیت,

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.