امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معرفی مشخصات فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش چهارم)
نویسنده : آناشید تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

قابلیت Smart Things

در عصر جدید علاوه بر توجه بالا به تولید صدا و پخش تصاویر، امکانات اسمارت قرار گرفته بر روی تلویزیون‌ها نیز اهمیت یافته‌اند. تلویزیون سامسونگ 65Q80R از مدل‌های اسمارت تولید شده از این برند است که جدیدترین قابلیت‌های 2019 سامسونگ را در اختیار گرفته است. بهره گیری از قابلیت Smart Things این امکان را به شما خواهد داد تا از طریق تلویزیون عالی و با کیفیت خود تمامی محصولات خانگی اسمارت خود را مدیریت نمایید و کارایی تمامی آن‌ها را بر روی نمایشگر 65 اینچ این تلویزیون QLED سامسونگ مدیریت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون QLED سامسونگ, تلویزیون 4K سامسونگ, تلویزیون سامسونگ Q80R, مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R,

ادامه مطلب
کولر گازی 24 هزار اجنرال و تعریف ظرفیت سرمایشی BTU در آن
نویسنده : آناشید تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

کولر گازی 24000 اجنرال از امکانات و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین قیمت این محصول در مقایسه با دیگر تولیدات شرکت اجنرال و نمونه‌های مشابه دیگر برندها بسیار مناسب‌تر می‌باشد. کولرگازی 24000 اجنرال از جمله کولرهایی است که به صورت دیواری نصب می‌شوند و برای نصب آن‌ها شما نیاز به تغییرات فیزیکی در منزلتان ندارید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: کولر گازی 24000 اجنرال, خرید کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24 هزار اجنرال تاپ فروش, قیمت روز کولر گازی 24 هزار اجنرال, کولر گازی 24000 اجنرال اینورتر,

ادامه مطلب
معرفی مشخصات فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش سوم)
نویسنده : آناشید تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ

می دانید که صدا و تصویر در کنار هم می توانند نقش بسزایی در تعیین کیفیت نهایی تلویزیون داشته باشند و به همین منظور با روند تغییر دیزاین و طراحی تلویزیون و با باریکتر شدن تلویزیون ها، بلندگوها و اسپیکرها نیز باریک تر شده اند و به همین دلیل شاید کیفیت صدا در مقایسه با کیفیت تصویر چندان پیشرفت نکرده باشد، اما سامسونگ در تلویزیون 65 اینچش یعنی تلویزیون 65Q80R از فناوری های صوتی زیادی استفاده کرده و توانسته است در ارتقا دادن و بهبود بخشیدن کیفیت صدای خروجی نقش زیادی داشته باشد.

پشتیبانی از فناوری صوتی نظیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound 5.1 با تفکیک نمودن صدا در کانال های مختلف به سه بعدی بودن صدا کمک زیادی می کنند، و باعث می شوند صدا از کانال های مختلف پخش شود و صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط پخش شود. سیستم صوتی 4.1 کاناله این تلویزیون می تواند صدایی به قدرت 40 وات را پخش کند، این سیستم صوتی از چهار اسپیکر و دو ساب ووفر تشکیل شده است. 



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون QLED سامسونگ, تلویزیون 4K سامسونگ, تلویزیون سامسونگ Q80R, مشخصات تلویزیون سامسونگ Q80R,

ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.